רובוט לגידול קנאביס ביתי פותח בישראל

23 אוג 2018 המחברת/ת:

רובוט לגידול קנאביס ביתי פותח בישראל. הפיתוח של חברת Seedo מאפשר לצרכן הפרטי להניח במערכת זרע מזן הקנאביס האהוב עליו וללחוץ "פליי" באפליקציה בטלפון. משם רובוט מגדל אוטומטית את השיח, ללא צורך במגע יד אדם בעת תהליך הגידול וללא צורך בידע מקדים בחקלאות.

מכשיר הגידול האוטומטי נשלט על ידי אלגוריתם של בינה מלאכותית. המגדל מקבל עדכונים בדיווח שוטף לטלפון הנייד ויכול לצפות בצמח הגדל במערכת הסגורה. האפליקציה תודיע למגדל שהשיח הגיע לגודל הרצוי ומוכן לקציר. כל סיבוב גידול נמשך כ- 90 יום ומניב בממוצע תוצרת במשקל של 100 גרם נטו של תפרחת יבשה מצמח אחד.

הבידוד מתנאי החוץ המנתק את הצמח מתנאי אקלים מבטיח אספקה רציפה לאורך כל השנה, ואינו מצריך הדברה מאחר והשיח לא חשוף למזיקים. טכנולוגיות של ניתוח תמונה המשולבות במערכת מאפשרת לרובוט לעקוב ויזואלית אחר התפתחות הצמח ולקבל החלטות בנוגע לשימוש במחסניות של דשן וחמצן. טכנולוגיות של לימוד מכונה מאפשרות למערכת להפיק תובנות ולשפר את הביצועים.

השקת המוצר נעשית במקביל לגל הלגליזציה ששוטף את העולם. ב-17 באוקטובר השנה, קנדה תהפוך לכלכלה הגדולה הראשונה בעולם המתירה באופן גורף צריכת קנאביס לפנאי. גם בארה"ב מספר מדינות כבר אישרו צריכה פרטית ומדינות נוספות צפויות להצטרף אליהן.

החדירה לצפון אמריקה נעשית דרך תעשיית הראפ המקומית. הפיתוח כבר מככב במסיבות של חברות תקליטים בסצנת הראפ בארה"ב. Seedo מנהלים מו"מ עם מספר ראפרים המעוניינים להשקיע בפיתוח מהונם ולקדם אותו בקליפים שהם מפיקים המשקפים לייף סטייל של צריכת קנאביס לפנאי.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.