ארגון מגדלי הפירות בישראל מברך ח"כ דוד ביטן יו"ר ועדת כלכלה על קידומו של 'חוק הגנת הצרכן - סימון תוצרת חקלאית שאינה ארוזה מראש'

14 יונ 2023 המחברת/ת:
ירון בלחסן-מנכ''ל ארגון מגדלי הפירות ירון בלחסן-מנכ''ל ארגון מגדלי הפירות

רון בלחסן מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות בישראל, מברך את ח"כ דוד ביטן יו"ר ועדת כלכלה על קידומו של 'חוק הגנת הצרכן - סימון תוצרת חקלאית שאינה ארוזה מראש' בדיון שהתקיים היום 12.6, ונמצא בישורת האחרונה"מגדלי הפירות בישראל והנהלת הארגון מברכים על התמיכה בזירוז העברת חוק סימון תוצרת חקלאית, ועל העבודה הקפדנית בהכנת החוק, אנו תקווה כי יועבר ממש בקרוב. החוק יטיב עם החקלאים ועם הצרכן הישראלי אשר כבר ידוע כי מעדיף תוצרת חקלאית מקומית כחול לבן, וידע במעמד הקנייה לבחור את התוצרת שלו ולדעת מהיכן הגיעה".

ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ דוד ביטן, אישרה הבוקר (12.6) לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה של חברי הכנסת ינון אזולאי ורם בן ברק, לתקן את חוק הגנת הצרכן ולחייב את רשתות השיווק לסמן את ארץ הייצור של תוצרת חקלאית שאינה ארוזה. בפתח הישיבה ציין היו"ר ביטן כי הוא תומך בהצעה, וביקש לבחון לשלב בה גם את המעבר מסימון מחירים על כל מוצר בנפרד לסימון אלקטרוני על המדף. הוא אף הודיע כי משרד הכלכלה ביקש לבצע בדיקה השוואתית, ואמר כי הוא מכבד את הבקשה אך לא ימתין יותר מחודש-חודשיים.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.