מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות בישראל: המהלך ההרסני שמוביל שר החקלאות הינו הפרת אמון עם החקלאים- השר משרת את היבואנים ובעלי רשתות השיווק!

16 מרס 2022 המחברת/ת:
ירון_בלחסן_מנכל_ארגון_מגדלי_הפרות_בישראל-_ ירון_בלחסן_מנכל_ארגון_מגדלי_הפרות_בישראל-_ צילום_ארגון_מגדלי_הפירות

 המהלך החד צדדי של שרי האוצר והחקלאות לייבוא פירות וירקות יביא לחיסולה של החקלאות וההתיישבות במדינת ישראל באופן סופי! 

על ממשלת ישראל להתפכח במהרה, טרם תחריב במו ידיה את ביטחון המזון של תושבי ישראל!

ירון בלחסן, מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות בישראל, וחקלאי מרמות נפתלי בגבול הצפון: "איך ייתכן ששרים בממשלה, במדינה דמוקרטית מתוקנת, מחליטים על מהלך חד צדדי כה הרסני שיפגע בביטחון התזונתי של תושבי המדינה, ולהרס החקלאות וההתיישבות?! הרי כבר הוכח כי הורדת מכסים על ייבוא תוצרת חקלאית, אינה מוזילה את המחיר הסופי לצרכןאך תמשיך למלא את כיסיהם של הטייקונים, בעלי רשתות השיווק והיבואנים. אנו החקלאים, הממוקמים בגבולות המדינה, קוראים לכל שרי וחברי ממשלת וכנסת ישראל, לא להיות אלו החתומים לדיראון עולם, על גזר דין מוות למפעל הציוני החקלאי, המהווה את שכבת המגן הראשונה לביטחון התזונה של תושבי המדינה ושמירה על גבולותיה בעיבוד השטחים החקלאיים מצפון ועד דרום. אני קורא למבקר המדינה והממשלה- לבדוק את הפרת האמון הבוטה, בין שר החקלאות לחקלאי ישראל, כאשר בייבוא והצפת השוק בסחורה מחו"ל- הינו משרת את רצון היבואנים, ארגונים אינטרסנטים ובעלי רשתות השיווק – ולא את המשך קיומה של חקלאות בישראל! וחוטא לתפקידו! רצון כה עז לשינוי הרסני שכזה- בוודאי אינה כוונה מקצועית ואמינה".

עוד מוסיף בלחסן: "מלחמת רוסיה-אוקראינה ממחישה את השלכות הרות הגורל של חיסול הייצור המקומי, ומבהירה לכל בר דעת, כי ישראל צריכה לדאוג לייצור מזון עצמאי ודווקא כעת מבצעת ממשלת ישראל, מחדל לאומי שיהיה רשום על שמה וממשיכה למלא את כיסיהם של הטייקונים בממון נוסף וחיזוק הקשר המגונה בין הון ושלטוןלא טובת האזרחים נעשית כאן אלא רק הרצון להוכיח כוחניות. אנו חקלאי ישראל קוראים לשרים וחברי הכנסת התעוררו! דרשו קיום ושמירת הצדק והערכים בשמם התחייבתם לשרת את מדינת ישראל ממושבכם בכנסת. זהו צו השעה שלכם. אנו נחרצים בעמדתנו לבלום את מגמת הממשלה להרס החקלאות ונעשה כל שביכולתנו למנוע החלטה זו!" אומר בלחסן.

 

 

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.