⁨מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות: "יש מלאי עצום של פירות בכל רחבי הארץ - אין צורך להיבהל"⁩

17 מרס 2020 המחברת/ת:
משמאל ירון בלחסן מנכל ארגון מגדלי הפירות ואסף קרת מנכל בראשית- צילום- אר משמאל ירון בלחסן מנכל ארגון מגדלי הפירות ואסף קרת מנכל בראשית- צילום- אר

עקב הבהלה ברשתות השיווק קורא מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות לציבור: "קיים מלאי עצום של פירות בכל רחבי הארץ - אין צורך להיבהל ממחסור"

ירון בלחסן, מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות בישראל ערך סיור בבתי אריזה ושיווק של פירות בצפון הארץ ומוסר, כי בתי האריזה עובדים מסביבי לשעון, במטרה לספק תוצרת חקלאית לרשתות השיווק, באופן רציף, תוך התמודדות עם ההנחיות החדשות של משרד הבריאות.

"אנו רואים שבתי האריזה עובדים במלוא המרץ ובכל הכוח, במטרה לספק תוצרת ישראלית טרייה לרשתות השיווק. אני קורא לעם ישראל לא להיבהל, קיים מלאי גדול של פירות בצפון ובדרום, חדרי הקירור מלאים בתוצרת מקומית והחקלאים ערוכים לספק פירות איכותיים לתקופה ממושכת".

אסף קרת, מנכ"ל חברת השיווק בראשית אמר: "בתי האריזה בגליל והגולן נערכים לשיווק תפוחים טריים ואיכותיים של חקלאי ישראל לרשתות השיווק ולחברות הסיטונאיות. בעקבות ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, פיצלנו את המשמרות על מנת לעבוד בשתי קבוצות קטנות, שיאפשר עבודה במרווחים על פי הנחיות משרד הבריאות. הודות לחקלאים ולעובדים המסורים שלנו אני בטוח כי נוכל לספק את התוצרת לתושבי מדינת ישראל, למרות האתגרים וחוסר הוודאות. במטעי הפרי כבר נערכים לעונה ואנו מקווים לימים שקטים ובריאים

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.