עובדי משרד החקלאות יחלו בצעדים ארגוניים בשל פגיעה בשכרם

05 יונ 2019 המחברת/ת:

עקב הודעת הנהלת משרד החקלאות ופיתוח הכפר על קיצוץ דרמטי של 80% במכסת השעות הנוספות המאושרות לעובדים ובתקציבי הכוננויות, הוחלט על ידי הסתדרות עובדי המדינה וארגון עובדי המשרד לנקוט בצעדים ארגוניים ולהיאבק כנגד הגזירה, שלה השלכות ישירות על כושר ההשתכרות של העובדים. כצעד ראשון יחדלו העובדים מכל פעולותיהם והשירותים שהם נותנים החל ממחר, יום ד' 5.6.19, ועד ליום ה' 6.6.19 כולל.

בצעדים ייקחו חלק כל 1,800 עובדי משרד החקלאות ופיתוח הכפר על כלל יחידותיו: השירותים הווטרינריים, הגנת הצומח, יחידת הפיצו"ח (פיקוח על הצומח והחי), מכון וולקני ועוד. במסגרת העיצומים לא יינתנו בין היתר השירותים הבאים: יבוא/יצוא של תוצרת חקלאית צמחית, ניפוק רישיונות יבוא של תוצרת חקלאית, כניסה/יציאה של מוצרים מן החי לישראל וממנה, ניפוק רישיונות דיג ועוד.

יודגש כי על מנת למנוע גרימת צער בעלי חיים, פנה ועד העובדים של המשרד אל ההנהלה בהתראה מראש על מנת לנקוט באמצעים המתאימים.

יו"ר ועד עובדי משרד החקלאות, אייל לוי, מסר: "אנו יוצאים למאבק על הפרנסה שלנו ושל משפחותינו, אשר נגזלת מאיתנו בצורה חד-צדדית. לא נסכים להתנהלות הפוגענית הזאת, במיוחד נוכח העובדה שרוב עובדי המשרד משתכרים שכר מינימום".

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.