הטרנד החדש – התנדבולדת

29 אוג 2021 המחברת/ת:
סאנדו מציעה "יום הולדת עם ערך" סאנדו מציעה "יום הולדת עם ערך"

בכל שנה מחפשים רעיון ייחודי ליום הולדת שאף אחד לא ישכח?

סאנדו מציעה "יום הולדת עם ערך" אשר יהפוך את האירוע לחווייתי ומלא בעשייה, סיפוק, גיבוש ונתינה.

אפליקציית סאנדו המחברת בין מתנדבים לחקלאים מציעה לחגוג את ההולדת בחוויה קולקטיבית עם כל החבר'ה בהתנדבות בחקלאות בעשייה שעושה טוב על הלב למתנדבים ולחוגגים.

לפי נתוני משרד החקלאות, ישנו מחסור בידיים עובדות בארץ, הנובעות מצמצום ממשלתי של כמות העובדים הזרים והפלסטינים שהיו עובדים באופן מסורתי בחקלאות. כך נותרים עשרות טונות של סחורה שלא נקטפה.

החוגג המבקש לציין את יום ההולדת בסיוע לחקלאים, יוכל להכנס לאפליקציה ולמלא את המקום המבוקש להתנדבות, הזמן המבוקש, מסגרת ההתנדבות המתאימה וכו'.

השירות החדש הוא חלק מסל ההצעות של אפליקצית סאנדו , חברת בת של ארגון "השומר החדש" שהוקמה על מנת לחבר מתנדבים לחקלאים. מאז שהאפליקציה עלתה לאוויר בדצמבר 2018 נרשמו למעלה מ-50,000 אלף הורדות של מתנדבים ועוד כ-500 של חקלאים. מאז פרוץ משבר הקורונה הצורך בסיוע לחקלאים עלה משמעותית

https://sundoapp.com/

בתאל אסולין - מנכ"לית סאנדו: "כיום נוכח משבר האקלים, אנשים רבים מבקשים לתרום לחקלאות ולזכות בעשייה משמעותית. ההתנדבות בחקלאות מאפשרת למספר גדול של אנשים להתנסות בחוויה רב חושית  המשלבת את ריח האדמה וטעם היבול ולזכות בתחושת משמעות בתרומה לביטחון המזון שלנו"

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.