⁨טקס חילופי שרים במשרד החקלאות ופיתוח הכפר⁩

16 יונ 2021 המחברת/ת:
⁨טקס חילופי שרים במשרד החקלאות ופיתוח הכפר⁩ עודד קרני, לשכת העיתונות הממשלתית.

באופן רשמי נכנס היום עודד פורר לתפקידו כשר החקלאות ופיתוח הכפר. בטקס שהתקיים היום, אמר שר החקלאות היוצא, ח"כ אלון שוסטר: ״כבן הכפר וכמי שחי את ענפי החקלאות מילדות, נאבקתי בשנה האחרונה יחד עם שותפים רבים על מקומו של המרחב הכפרי כרכיב חיוני של מדינת ישראל, ועל קיימותה של חקלאות יעילה, מתקדמת ומשגשגת עבור בני הדור הזה והדורות הבאים. חקלאות שעליה מבוסס ביטחון המזון של מדינת ישראל. אני מאחל לשר החדש הצלחה גדולה בתפקידו. עודד, הצלחתך היא הצלחת עם ישראל כולו".

בכניסתו אל התפקיד, אמר עודד פורר: "לא נצליח לשמר את החקלאות אם לא נכניס דור חדש, דור שיעבד את הקרקע אך גם יהיה חלק ממחקר ופיתוח של טכנולוגיות שיקדמו את הענף לעתיד חדש. בכוונתי להציג בתקופה הקרובה תכנית אב לחקלאות שתשמור על החקלאות הישראלית מצד אחד, ומצד שני תייצר תחרות חופשית לירקות ופירות ותשמור על מחירים שפויים לצרכנים".

בטקס ישתתף גם שר האוצר, אביגדור ליברמן: "החקלאות עוברת טלטלה כבר כמה שנים טובות והיא זקוקה ליציבות, חזון ואופק. אם אנחנו רוצים לא להמשיך במדיניות של טלאי על טלאי אנחנו חייבים לגבש תכנית אב לחקלאות ישראל בפרספקטיבה של 2050".

מטקס החילופין

 

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.