מועצה אזורית הערבה התיכונה אירחה את נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו בתחומי חקלאות, פיתוח ודמוגרפיה מתחדשת ביישובי הערבה

15 ינו 2023 המחברת/ת:
סיור נשיא המדינה בערבה סיור נשיא המדינה בערבה צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ, מיכל זיו

לקראת ט"ו בשבט נטעו הנשיא ורעייתו עץ בסמוך לעצים שנטעו הוריו של הנשיא, חיים ואורה הרצוג בשנת 1984

 ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה מאיר צור, אירח בשבוע שעבר, לסיור את נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל בתחומי חקלאות, חינוך, מכינות קדם צבאיות, פיתוח, תעשיות מתקדמות ודמוגרפיה מתחדשת ביישובי הערבה.

נשיא המדינה יצחק הרצוג: ״משמח לבקר כאן בחבל הארץ הייחודי, החשוב והיפהפה הזה לו אני מצדיע. נקשרנו בנפשנו למקום הזה, אנחנו אוהבי ותומכי חקלאות ישראלית אשר משגשגת באזור המופלא הזה. אני רוצה להודות לראש המועצה מאיר, לתושבות ולתושבים, למנהלי המכינות הקדם צבאיות ולכל העוסקים במלאכת החינוך, החקלאות והתעשייה במקום הזה, אשר מצמיחים דורות של אזרחים ישראלים למופת, תודה רבה״.

 

מאיר צור ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה: "כבוד היה לנו לארח את נשיא המדינה ורעייתו שהם גם חברי הטובים, עם הצוות המקצועי של בית הנשיא. הפגשנו את הנשיא עם הדור הוותיק שהקים את יישובי הערבה, ועם הדור הצעיר, תלמידים ובני נוער מהמכינות הקדם צבאיות, אשר החינוך המשותף לכולם מבוסס על ערכי ציונות, התיישבות ותרומה למולדת. הצגנו לנשיא את אתגרי האזור הפריפריאלי ולצדם את הפיתוח בתחום התיירות, ההייטק, החקלאות והפיתוח הדמוגרפי. אני מודה לנשיא ורעייתו על הביקור החשוב אשר הביא משב רוח מרומם ותקווה לערבה".

במסגרת הסיור נפגשו נשיא המדינה, רעייתו וראש מועצה אזורית הערבה התיכונה עם מייסדי מושב עין יהב, ארכיון המושב, חממות גידול מלונים ועגבניות צ'רי בהדלייה, תצפית מג'בל חופירה, כמו כן, נערכו מפגשים עם הנהלה וחניכי המכינות הקדם צבאיות בערבה, ועם תלמידי תיכון, וכן נערך סיור במפעל 'אמורפיקל' המייצר סידן אמורפי ומפעל 'גלבוע לתעשיות' המייצר חלקים לתעשיית התעופה והחלל.

לקראת ט"ו בשבט , נטעו נשיא המדינה ורעייתו מיכל, עץ בפארק ספיר, בסמוך לשני העצים שנטעו הוריו המנוחים של הנשיא יצחק הרצוג- הנשיא חיים הרצוג ורעייתו אורה בשנת 1984.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.