איפה תיחשף עגבניה ורודה? וטכנולוגיה שמתבססת על דאטה של 1000 שנה? איפה תפגשו משלחות מכל העולם שיבואו לעשות עסקים? כל התשובות בתערוכת Agro Mashov 2020 שתיערך ב – 16-17.6 בגני התערוכה ת"א

23 פבר 2020 המחברת/ת:

12,000 משתתפים מכל קצוות השוק החקלאי: מגדלים, קניינים, מקבלי החלטות, קמעונאים וסיטונאים, יבואנים, משפיענים ועוד רבים אחרים צפויים להשתתף ב – Agro Mashov 2020. התערוכה, שתיערך זו השנה ה – 30 ברציפות צפויה להיות מעניינת במיוחד היות והמארגנים, קבוצת משוב, מודעים למצב החקלאות המאתגר בישראל.

״באגרו משוב 2020 נאפשר לכל חקלאי להכיר את כל הכלים והשיטות להפוך משק חקלאי למותג רווחי. המפגשים המיוחדים מתקיימים באולמות מקורים וממוזגים והאווירה המשוחררת מאפשרת למשתתפים לחזק קשרים קיימים וליצור קשרים חדשים. באי התערוכה ייחשפו לכל החידושים הטכנולוגיים והפיתוחים החקלאיים״ אומר חיים אלוש, מייסד ומנכ״ל אגרו משוב 2020.

״אגרו משוב״ הפכה במשך השנים למפגש פסגה לקניינים, למשווקים ולמגדלים הנפגשים בכל שנה למפגש עסקי בעל חשיבות מיוחדת. אגרו משוב היא גם הבמה המובילה לכל מי שמעוניין להתעדכן בחדשנות בעולם החקלאות, הטכנולוגיה והאג-טק.

תערוכת אגרו משוב היא המקום היחיד שמאגד למשך יומיים את כל קשת העוסקים במלאכה מחקלאי ועד משווק, מסטארט-אפיסט ועד משקיע.
השנה ייערכו במקביל לתערוכה גם כנסים מקצועיים. כך, למשל ייערך כנס Mtech שיסייע להבין מה מחפשים המשקיעים אצל יזמי אג-טק וקלינטק? הכנס יענה על שאלות כדוגמת גיוס הון, הנפקה או מכירה, איך ישפיע המחסור העולמי במזון ובמים על חברות האג-טק והקלינטק ועל אסטרטגיות הגיוסים של קרנות ההון סיכון? ועוד.

הכנס המרכזי בתערוכה יהיה כנס התמר הבינלאומי. התמר הינו אחד מענפי החקלאות הרווחיים והמשגשגים ביותר בעולם כיום עם עקומת ביקוש שרק עולה משנה לשנה. מטרת הכנס היא לחזק את ענף התמר כאחד הענפים המובילים בישראל ולהרחיב את שטחי הגידול.

בפעם השניה יתקיים, במסגרת אגרו משוב, כנס הקנאביס המרכזי והחשוב בישראל. מטרת הכנס היא להעביר ידע מקצועי ולתת כלים על ענף המוערך על ידי הממשלה בכ-100 מיליארד שקל בשנה עם פוטנציאל כלכלי ליצוא בשווי של 4 מיליארד שקל בשנה.

למרות הגשמים העזים בתקופה האחרונה הוחלט לקיים כנס שיעסוק בבצורת תחת הכותרת – "ממשיכים להילחם בבצורת". מטרת הכנס היא לגרום ליישום התכנית לשיקום משק המים שאושרה ב – 2018 למרות המצב הפוליטי והשנה הגשומה.

במסגרת הכנס תתקיים ״האקדמיה למשקים שחושבים עסקים״ ובה יתקיימו הרצאות רצופות בסגנון TED על מנת לסייע למשתתפים להגדיל את הרווחיות ולהצליח כמו: מיתוג ובידול, שיווק ישיר, פרסום אינטרנטי, פיתוח עסקי, מודיעין עסקי ועוד.

Agro Mashov 2020 מעורר עניין רב בעולם מכיוון שישראל היא מובילה עולמית בחקלאות וצפויים להגיע אליו משלחות מכל העולם: מדרום אמריקה, מאפריקה, מזרח אירופה ואפילו מהרשות הפלסטינית.
  
חיים אלוש, מייסד ומנכ"ל Agro Mashov 2020: "כנס אגרו משוב שם את החקלאות על המפה ומציג את הרבדים רבים שהיא כוללת.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.