השר אבי דיכטר עם חקלאי מ.א. תמר בגבול ירדן: "ממשים את משמעות התלם האחרון על הגבול עם ירדן"

11 מאי 2023 המחברת/ת:
השר דיכטר, ראש המועצה ואנשי המשרד על הסוללה בגבול ירדן. השר דיכטר, ראש המועצה ואנשי המשרד על הסוללה בגבול ירדן. צילום: עפרה גזית, דוברת המועצה

שר החקלאות ופיתוח הכפר חה"כ אבי דיכטר התארח היום בצהריים לביקור במועצה האזורית תמר. במהלך הביקור שמעו השר, מנכ"ל המשרד אורן לביא וגורמי המקצוע במשרד סקירות מפי ראש המועצה ניר ונגר וצוותו בבניין המועצה בנווה זוהר, סיירו בשטח על גבול ירדן ובשטחי החקלאות ביישובי המועצה הסמוכים נאות  הכיכר ועין תמר.

בהמשך נפגש הפורום עם חקלאים מיישובי המועצה לשיחה פתוחה בה עלו מגוון נושאים שכללו: העסקת עובדים זרים בחקלאות, קליטה חקלאית, הכשרת קרקעות נוספות, הפסקת הייבוא ואפשרויות התמיכה בחקלאים.                                                                                                                                        

שר החקלאות ופיתוח הכפר חה"כ אבי דיכטר: "במקביל לחום ששרר בחוץ, אי אפשר היה שלא לחוש בחום ובלהט של החקלאים שפגשנו היום במועצה האזורית תמר. ראינו אותם מממשים את משמעות התלם האחרון על הגבול עם ירדן בנחל ערבה, ושמענו, הן על העשייה, אך גם על המצוקות בכל הקשור לעובדים זרים בחקלאות, השקעות בחקלאות ותמיכות בחקלאים. לא קל היה לשמוע על חיים בין לבין, בין דימונה לבין אילת, כשמדובר על דברים בסיסיים כמו טיפול רפואי או מכשיר סלולרי שנתקע ונהרס. אנחנו במשרד החקלאות נהיה גם בשבילם".

מהמועצה האזורית תמר נמסר כי: "אנו מודים לשר דיכטר ולצוות המשרד שהגיעו לביקור החשוב למרות היום המתוח בו אנו נמצאים.

חקלאי המועצה האזורית תמר מיישמים ציונות אמיתית באזור מיוחד ומאתגר. נמשיך לעבוד יחד למען חיזוק ההתיישבות והחקלאות בגבול המזרחי של המדינה. אנו בטוחים שהשר דיכטר יהיה שגריר נאמן של האזור ויסייע לנו בתוך הממשלה לטפל באתגרים השונים, בחקלאות ובכלל".

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.