בית המלוכה התאילנדי העניק תואר דוקטור של כבוד בחקלאות- לחני ארנון מנהלת AICAT מרכז המשתלמים הבינלאומי בערבה התיכונה

21 נוב 2022 המחברת/ת:
נשיא האוניברסיטה היוצא, בני הזוג מוטי וחני ארנון, נשיאת האוניברסיטה המכהנת נשיא האוניברסיטה היוצא, בני הזוג מוטי וחני ארנון, נשיאת האוניברסיטה המכהנת

במעמד הוד מעלתה הנסיכה התאילנדית מאחה צ'אקרי סירידהורן, העניק בית המלוכה התאילנדי תואר דוקטור של כבוד בחקלאות לחני ארנון, מנהלת מרכז המשתלמים הבינלאומי AICAT בערבה התיכונה, בטקס חגיגי ומרגש.

התואר הוענק כהוקרה על שיתוף הפעולה ארוך השנים בין הערבה התיכונה והמוסדות האקדמיים בתאילנד ובמדינות נוספות באסיה ואפריקה, במסגרתו מוענקת הכשרה מקצועית וייחודית לסטודנטים הלומדים תארים בחקלאות.

טקס ההוקרה התקיים באוניברסיטת Princess of Naradhiwas בעיר Narathiwat , דרום תאילנד, בהשתתפות נשיאי האוניברסיטה לדורותיהם, הסגל האקדמי והמושל הנבחר של המחוז.

מאיר צור, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה: "ברצוני לברך את חני ארנון, על מסירותה ופועלה הרב בהקמת מרכז המשתלמים הבינלאומי, יחד עם עמי שחם ובהמשך עם גלעד ליבני ז"ל, וניהולו מעל 25 שנים. אין ספק שחני הציבה רף גבוה ביותר למרכז המשתלמים, ששמו יצא למרחקים וכעת גם ממלכת תאילנד מוקירה ומעניקה לה תואר דוקטור של כבוד על ההישג. זהו כבוד גדול לחני ולמשפחתה, כמו גם לקהילת הערבה התיכונה, יישר כוח!".

AICAT- המרכז הבינלאומי למשתלמים בחקלאות נמצא ביישוב ספיר שבערבה התיכונה. הוא נוסד בשנת 1994 ומכשיר בכל שנה כ-1200 סטודנטים לחקלאות ממדינות מתפתחות מאסיה ואפריקה. זוהי תכנית מקצועית ייחודית של הדרכה תיאורטית בצד חונכות מעשית במשקי הערבה המתקדמים. במהלך שהותם בערבה הסטודנטים נחשפים לטכנולוגיה גבוהה, לחשיבה יצירתית ואחרת המאפשרת פתרון בעיות והתגברות על אתגרים.

בתום שנת ההכשרה הם חוזרים לארצותיהם מצוידים בידע משופר ומתקדם בתחומי החקלאות וייצור מזון.

AICAT פועל בשיתוף פעולה עם משרדי הממשלה, מוסדות חינוך ברחבי העולם, שגרירויות וגופים חקלאיים נוספים.

פרויקט המשתלמים בערבה התיכונה, כמו גם במרכזים האחרים, תורם ליחסים הבילטראליים של מדינת ישראל עם מדינות אחרות בעולם. עם שובם לארצותיהם הופכים הסטודנטים לשגרירים של רצון טוב למדינת ישראל, במיוחד חשוב הדבר בקמפוסים באוניברסיטאות בעולם לחיזוק תדמיתה של ישראל.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.