שר החקלאות ופיתוח הכפר: "אנו נחושים להגן על ענף הצומח אל מול רפורמות הזויות שמבקשים לקדם" בכנס ענף ההדרים לזכרם של שמואל (סם) אשכנזי ז"ל וד"ר עליזה ורדי ז"ל

10 פבר 2021 המחברת/ת:
כנס ענף ההדרים כנס ענף ההדרים

כנס מקוון לענף ההדרים לזכרם של שמואל (סם) אשכנזי ז"ל וד"ר עליזה ורדי ז"ל התקיים בהשתתפות שר החקלאות ופיתוח הכפר אלון שוסטר, מגדלים, משווקים, מנהלי וצוותי בתי אריזה, והעוסקים בענף ההדרים בכל רחבי הארץ.

שר החקלאות ופיתוח הכפר אלון שוסטר אמר בכנס: "ענף ההדרים אינו רק ענף כלכלי מצטיין, אלא גם נוף יציב במרחב שלנו אשר מייפה את הארץ. אני גאה בכם, המגדלים, המשווקים והמפתחים, על הנחישות לשמר את הענף ועל ההתאגדות לכדי כך שהענף ימשיך לפאר את הארץ ואת המדינה שלנו" אמר השר והוסיף: "הפרדסנים תמיד יימצאו במשרד החקלאות בית חם וקרקע מצוינת, ואנו נחושים להגן על ענפי הצומח אל מול הצעות מוזרות ורפורמות בלתי מתקבלות על הדעת של אגף התקציבים במשרד האוצר. אני מבקש מכם להמשיך לעסוק בעבודה, במחקר ובחיבור בין האתוס התיישבותי הציוני אל המציאות העכשווית לצד הקדמה, הפיתוח הטכנולוגי המתקדם והגדלת הפריון בענף".

במהלך הכנס ניתנה תמונת מצב אודות עונת ההדרים בחצי הכדור הצפוני, נערכה סקירה על תחום ייצוא ההדרים ואיומים אפשריים על הענף, כמו כן נבחנה השאלה בעניין תכנית אסטרטגית להבטחת בטחון המזון של תושבי ישראל.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.