⁨הערבה התיכונה הציגה מגוון טכנולוגיות ותוצרת חקלאית ביריד "אגרומשוב" שנערך בתל אביב⁩

12 יונ 2019 המחברת/ת:
נציגי הערבה התיכונה הציגו ביריד אגרומשוב נציגי הערבה התיכונה הציגו ביריד אגרומשוב

ראש המועצה האזורית הערבה התיכונה אייל בלום, אורן קורין יושב ראש הועדה החקלאית של המועצה האזורית הערבה התיכונה וחקלאי הערבה התיכונה, ייצגו את יישובי הערבה התיכונה ביריד החקלאות "אגרומשוב" בגני התערוכה בתל-אביב. ישובים חקלאיים, העומדים בקדמת הבמה של חקלאות בינלאומית מתקדמת, המייצאים את רוב היבול החקלאי המטופח בערבה, לארצות האיחוד האירופי וארה"ב. יבול מובחר העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ובריאות.

קורין אמר: " חקלאי הערבה התיכונה הם חוד החנית של החקלאות הישראלית, הן בהיבט גידול הירקות והפירות העשיר והאיכותי, והן בהיבט פיתוח טכנולוגיות ושיטות חקלאיות ייחודיות המשמשות חקלאים מרחבי העולם. אנחנו גאים להציג את התוצרת המשובחת לצד בשורת הקדמה החקלאית אנו מציגים כאן את הפעילות החקלאית הענפה המתקיימת ברחבי הערבה התיכונה בגאווה רבה".

חקלאי הערבה התיכונה יערכו במהלך התערוכה, בה מציגות מאות חברות מתחום המזון החקלאות והמים, פגישות עם יבואנים וקניינים מחו"ל, ויבדקו הזדמנויות עסקיות חדשות. כמו כן לקחו נציגי הערבה התיכונה חלק בכנס בנושא ענף הפלפל, הענף החקלאי הגדול ביותר בערבה התיכונה, וכנס בנושא הקנאביס הרפואי, מאחר ובערבה התיכונה שכבר מוגדרת כ"עמק הסיליקון של הקנאביס הרפואי", מתוכננת הקמה של עשרות חוות קנאביס רפואי מתקדם לייצוא , ענף גידול המוערך על ידי הממשלה בכ-100 מיליארד שקל בשנה עם פוטנציאל כלכלי ליצוא בשווי של 4 מיליארד שקל בשנה.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.