⁨המדענית הראשית של משרד החקלאות בוועידה הגלובאלית Aim 4 Climate בוושינגטון⁩

11 מאי 2023 המחברת/ת:
ראשי המשלחות משתתפות במשלחת. ראשי המשלחות משתתפות במשלחת. צילום: AIMforClimate

השבוע (10-8.5.23) מתקיימת בוושינגטון הבירה, הוועידה הגלובאלית של יוזמת Aim 4 Climate, שנוסדה ב2021, על ידי ארה"ב ואיחוד האמירויות. היוזמה הינה פלטפורמה למציאת פתרונות, וקידום מחקר לטובת ביטחון המזון העולמי, תוך טיפול במשבר האקלים באמצעות שיתוף ידע ומידע של המדינות המשתתפות.

בכנס משתתפים מאות נציגים מקרב עשרות המדינות השותפות ליוזמה וביניהם גורמי ממשל בכירים ומעצבי מדיניות, מובילי התעשייה, יצרנים וארגונים חברתיים. את מדינת ישראל מייצגת בוועידה המדענית הראשית של משרד החקלאות, ד"ר מיכל לוי.

ד"ר לוי  מסרה הצהרה רשמית במפגש המדינות החברות ביוזמה, והדגישה את החשיבות בקידום שיתופי פעולה אזוריים במזרח התיכון, בדגש על פיתוח טכנולוגי, ככלי להתמודדות עם משבר האקלים והשלכותיו: "פיתוח חקלאות בת קיימא היא צעד מכונן לביסוס חוסן למערכות ייצור המזון בכל רחבי העולם. מדינת ישראל הצליחה לאורך השנים לטפח ענפי חקלאות משגשגים בזכות חדשנות טכנולוגית, מחקר ופיתוח, וזאת למרות תנאי האקלים הקשים והצחיחים. משבר האקלים, לא יודע גבולות, גם לא במזרח התיכון, שנחשב לאחד האזורים הרגישים ביותר להשפעות שינויי האקלים. לכן חשוב כל כך שנמצא דרכים לעבוד יחד עם שותפינו כדי למצוא פתרונות קצרי וארוכי טווח לאתגרים האקלימיים העומדים בפנינו" הסבירה ד"ר לוי בנאומה

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.