מי ייבחרו ל- TOP 5 של האגרו-פודטק והחקלאות לשנת 2022?

18 יול 2022 המחברת/ת:
שטחים חקלאיים שטחים חקלאיים באדיבות רוטס טכנולוגיות

עשרות חידושים ופיתוחים פורצי דרך שעתידים לשנות את עתיד החקלאות יוצגו במסגרת התערוכה הבינלאומית- אגרומשוב 2022- הארוע החקלאי המוביל בישראל. צוות מקצועי יבחר את חמשת הפיתוחים המובילים בתחומי החקלאות, האגרו-פודטק וטכנולוגיות בנושא איכות הסביבה.

מדובר בתחומים עם השקעות חסרות תקדים. כך לדוגמה בתחום האגרו-פודטק חלה עליה ניכרת בהשקעות ובעשור האחרון, ההשקעות בתחום הוכפלו פי 12. על פי הערכות, עד שנת 2050 אוכלוסיית העולם תגדל ב-2 מיליארד איש, כך שקצב ייצור המזון  יגדל בכ-70% וישראל הינה בין 10 המדינות המובילות בעולם בתחום זה.

כזכור, במסגרת תערוכת החקלאות הבינלאומית אגרומשוב 2021 נבחרו חמישה פיתוחים כמובילים לשנת 2021: המערכת החדשנית- 'כיפת ברזל' נגד מזיקים, גנבים וטרור חקלאי של חברת 'זורונט' הישראלית, פיתוח שכבר בשימוש בשטח הוריד את הפשיעה בעשרות אחוזים, הרחפן החדשני והטכנולוגי בחקלאות של חברת הרחפנים והטכנולוגיה- אגרוסקאוט הסורק את השטח ומבצע מיפוי מהיר ומעמיק, הפיתוח של חברת 'מפרודה' -ההופך את בית האריזה למעבדה מתקדמת במיכון חדשני ואריזה בטכנולוגיית מיון החדשנית ביותר לחברות הגדולות, שורת המוצרים של מרכז מזון נהלל- תבואת הארץ, למארזי אוכל מוכן ארוז ואיכותי ובשקים קטנים המאפשרים מענה לקצוות עבור בעלי חיים ו-פיתוח חדשני ופורץ דרך של חברת רוטס טכנולוגיות חקלאיות ברות קיימא המאפשר שינוי של הטמפרטורה בבית השורשים לשם הגדלת יבול ושיפור איכותו.

 רחפנים לחקלאותצילום אבי אריש רחפ פתרונות אווירים 3רחפנים לחקלאות - צילום אבי אריש רחפ פתרונות אווירים

כעת, לתערוכת אגרומשוב וקלינטק שיתקיימו ב 5-6.9.2022 בבנייני האומה בירושלים נרשמו כבר עשרות חברות ויזמים הצפויים להציג את הפיתוחים והחידושים הגדולים בתחומי החקלאות ואיכות הסביבה. וועדה מקצועית תבחן את הפיתוחים ותכריז על  הנבחרים בתואר הנחשק TOP5 לשנת 2022. ההרשמה לאירוע עדיין בעיצומה -
 https://mashov.online/product/agromashov/

חיים אלוש מנכ"ל אגרומשוב ציין: "החברות השונות בתחום החקלאות ואיכות הסביבה, היזמים, הסטארטאפיסטים והחקלאים עמלים כל השנה על מנת להתפתח, להתחדש, להתעצם ולהביא את קדמת הטכנולוגיה לשוק הישראלי ומכאן לכל רחבי העולם. לראשונה השנה יוקם בתערוכה מתחם סטארטאפיסטים כדי לחבר גם את תחום הפודטק והחדשנות הזו לעולם החקלאות".

תערוכת אגרומשוב 2022 תתקיים בבנייני האומה בירושלים ב-5-6.9.2022, במסגרת התערוכה יוצגו מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות לעולם החקלאות ולחקלאי, יתקיימו כנסים מקצועיים ועוד. תערוכת אגרומשוב מדובר בתערוכה המובילה והגדולה בישראל לחקלאות שתתקיים זו השנה ה 31, עם מאות מציגים ואלפי חקלאים ויזמים בתחום החקלאות. התערוכה מתקיימת בחללים ממוזגים כאשר מציגים ויזמים גם מעבר לים ישתתפו בארוע.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.