גם חמישים מעלות לא ימנעו מגיורא שחם לפגוע בחקלאי בבקעת הירדן

18 מאי 2020 המחברת/ת:

ראש המועצה האזורית בקעת הירדן דורש ממנהל רשות המים להתפטר לאור פגיעה קשה בהספקת המים לחקלאי הבקעה והאזור "מי שאשם במצב שאליו נקלעו חקלאי בקעת הירדן, זו הרשות שאתה מנהל אותה, הייתי מצפה ממך להתפטר לאלתר, נכשלת בתפקידך, כל בר דעת היה לוקח אחריות ומתפטר לנוכח הכישלון". כותב דויד אלחייני, ראש המועצה האזורית במכתב ששיגר לגיורא שחם, מנהל רשות המים.

מכתב זה נכתב לנוכח המצב הקשה הפוקד את בקעת הירדן בחודש האחרון "אנחנו נצא לרחובות" אומרים חקלאי הבקעה וממשיכים "חמישים מעלות בחוץ ומשומה החליטו ברשות המים להפסיק לנו את אספקת המים למשקים החקלאיים".

עוד נכתב על הכשלים על פי אלחייני שמבצע שחם בעת תפקידו כמנהל רשות המים "הרשלנות של הארגון שלך מתמשכת כבר כמה שנים, היהירות והשחצנות של רשות המים החלה עוד בתכנית אב לאספקת מים בבקעת הירדן  שעברה שיפוט ב13.08.17.  כבר אז החלה מסכת הכישלונות, על פי "תכנית אב לאספקת מים"  המים השפירים במרכז הבקעה , על פי תכנית זו אין כלל בעיית מים בבקעה ונקבע כי "שנת 2020- אין צורך בתוספת , שנת 2030 – מחסור של 0.2 מלמ"ש, שנת 2040 – מחסור של 2.8 מלמ"ש".  

כאמור,  אלחייני דורש את התפטרותו המיידית של שחם "הרשות בראשותך לא בוחלת במעשיה, במקום להשיב למכתביי השונים לגופו של עניין, או להשיב למכתביו של בא כוח המועצה בנושאים שונים הקשורים לפעולת רשות המים מאז תמיכתי בתיקון 27 לחוק המים אתם מנסים בכל דרך להטיל בי דופי ולהוציא את דיבתי רעה. ניסיון זה לא יצלח, ולא ירתיע אותי מלהביע את עמדתי כי תפקודך בכל הקשור לבקעת הירדן, ולא רק, הוא בגדר כישלון חרוץ. אני שב וקורא לך לנהוג מעשה כבוד ולהתפטר, נכשלת!".

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.