פירות אלפסי ממושב חיבת ציון זכה במקום הראשון בתחרות משקי החקלאות המצליחים בישראל

16 ינו 2023 המחברת/ת:
רונן אלפסי עם הפרס רונן אלפסי עם הפרס

המשק, בניהולו של רונן אלפסי, מתמחה בייצור אינטגרטיבי של פרי הדר, משלב ייצור הפרי בעיבוד פרדסים, דרך מיון ואריזה ועד השיווק לאירופה, רוסיה והמזרח הרחוק. הוכתר כמשק הבינוני והקטן הטוב בארץ בתחרות היוקרתית שערכה ועידת ישראל לחקלאות

"פירות אלפסי" ממושב חיבת ציון, הוא הזוכה הגדול בתחרות המשקים הקטנים והבינוניים הטובים בארץ, שקיבלו את הפרס היוקרתי במהלך ועידת ישראל לחקלאות שנערכה בשבוע שעבר במעלה החמישה.

המשק, בניהולו של רונן אלפסי, מתמחה בגידול הדרים ושיווק לשוק המקומי וזכה במקום הראשון בתחרות היוקרתית. מדובר על חברה משפחתית המתמחה בייצור אינטגרטיבי של פרי הדר, משלב ייצור הפרי בעיבוד פרדסים, דרך מיון ואריזה וכלה בשיווק פרי הדר לאירופה, רוסיה והמזרח הרחוק.

זה לא סוד שהמשקים הקטנים והבינוניים בישראל הם מנוע צמיחה חשוב במשק הישראלי. מגדלי הפירות והירקות, המחלבות הקטנות, המשתלות, המכוורות והיקבים, הרפתות, מגדלי הבקר - כל אלו הם הדלק שמניע את גלגלי הכלכלה. לכן בוועידת ישראל לחקלאות, שהתפרסה בשבוע שעבר על-פני יומיים, עשו כבוד לאותם משקים קטנים ובינוניים ובחרו, כאמור, אחרי בדיקות ומעקב מדוקדק בראשות מזכ"ל האיחוד החקלאי דודו קוכמן ואלי אהרון מארגון מגדלי הירקות, את 9 המשקים המצליחים בישראל "שחושבים עסקים", מתחדשים או מייעלים הייצור, השיווק והתיירות בדרכים יצירתיות.

"פירות אלפסי", שהיה אחד משלושת המנצחים הגדולים, זכה בחבילת פרסום יוקרתית באתר MASHOV NEWS ובירחון "משוב חקלאות", בשווי של 10,000 שקל ובייעוץ וליווי עסקי.

חיים אלוש, מנכ"ל ועידת ישראל לחקלאות, אמר: "נוכחנו לדעת שוב עד כה מהמשקים הישראלים בארץ מגוונים ומפותחים. ברכות לכל הזוכים ובכלל לכל המשקים שהשתתפו בתחרות. זו תעודת כבוד לכל החקלאות הישראלית, שמוכיחה פעם אחר פעם - ולמרות לא מכות שהיא חוטפת מהממסד - כי היא איתנה והלב הפועם של מדינת ישראל".

 

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.