שר החקלאות ח״כ אבי דיכטר התארח בכנס ארגון מגדלי הבקר לבשר בישראל שם נפגש עם המגדלים ודן איתם על הבעיות השוטפות וגיבוש יעדים לקראת הקדנציה הקרובה

10 ינו 2023 המחברת/ת:
השר דיכטר בכנס ארגון מגדלי ארגון הבקר השר דיכטר בכנס ארגון מגדלי ארגון הבקר צילום אמבל

הכנס אורגן על ידי אמב״ל (ארגון מגדלי הבקר לבשר בישראל) בראשותו של המנכ״ל עו״ד יהונתן הירשפלד.

ראש השב״כ לשעבר שר החקלאות, ח״כ אבי דיכטר התארח בכנס ארגון מגדלי הבקר לבשר במרעה, ברשותו של יהונתן הירשפלד ונפגש עם מגדלי הבקר ודן איתם על הבעיות השוטפות וגיבוש יעדים לקראת הקדנציה הקרובה.

שר החקלאות ח״כ אבי דיכטר: ״כיף לראות אנשים שהתרומה שלהם למדינת ישראל היא אדירה, גם בעבר וגם בהווה. ברמה הלאומית, איפה שיש שדה חרוש או מרעה – אין פלישות ואין שריפות. מלבד הקרקע, עולם הבקר הוא דרך נוספת להבטיח את ביטחון המזון של מדינת ישראל.

אני ושר האוצר סמוטריץ׳ דנו בישיבת עבודה על תכנית הורדת גיל הממוצע לחקלאי על ידי השתכרות מכובדת בעבודה מכבדת. אינני מתכוון להכתיב תכנית מלמעלה, אני מתכוון לבנות תכנית מסודרת אתכם ועם משרדי הממשלה יחד! אני משוכנע שההידברות תהיה יצירתית ופורה. אני מתכוון להפעיל אכיפה בכל המדרגים בכדי למגר את הפשיעה והטרור החקלאי.

סיכול, העמדה לדין והענשה – ככה מייצרים הרתעה בכל תחום (גם בפשיעה ובטרור החקלאי).

אנחנו נעבוד יחד, זה לצד זה! שיהיה לנו בהצלחה!״

עו״ד יהונתן הירשפלד מנכ"ל אמב"ל (ארגון מגדלי בקר לבשר) הודה לשר החקלאות הנכנס אבי דיכטר, על הגעתו לכנס הבוקרים השנתי, ומפגש עם הבוקרים מכל רחבי הארץ.

"יושבים לפניך בוקרים וותיקים ומעט צעירים, ענף הבקר חייב להיות ריווחי בכדי שהדור הצעיר  ירצה לעסוק בו. אנו מבקשים מכבוד השר, שיפור להסכם בין הממשלה למגדלים, שיהיה ע"פ מודל תמיכה אמריקאי ואירופי לפי דונם, זאת בכדי שנוכל להמשיך להתפרנס בכבוד וגם להמשיך ולשמור על שטחי הלאום". הירשפלד אף הציג בפני השר את האתגרים העומדים בפני המגדלים, הסובלים מחוסר תקצוב לטובת אמצעי הגנה על עדרי הבקר הרועים בשטח, התמודדות עם פשיעה חקלאית גוברת ועוד" אמר הירשפלד וציין כי ענף הבקר לבשר במרעה שומר על מיליון וחצי דונם שטחים פתוחים, שטחי הלאום, בסיוע לגורמי הביטחון בפני פלישות של גורמים עוינים, פשעי גידול סמים, גניבות אתרי עתיקות, השלכת פסולות, הצתות ועוד. 

הירשפלד ציין עוד כי בדו"ח שפרסם ד"ר ניר בקר, עולה כי מגדלי הבקר לבשר במרעה, חוסכים למדינת ישראל 324 מיליון שקלים בהגנה על שטחי הלאום. עוד ציין כי על הממשלה לפקח על מחירי המזון בכלל והבשר בפרט, עקב העלייה הדרמטית במחירים, בשל פערי התיווך שגובים הסוחרים על גב המגדלים והצרכנים.

השר דיכטר בכנס השנתי של ארגון מגדלי בקר לבשר צילום אמבל ניתן לשימוש ללא תמורההשר דיכטר בכנס השנתי של ארגון מגדלי בקר לבשר צילום אמבל 

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.