פיתוח ישראלי מעמק הירדן בבית אריזה באוסטרליה

ג'ודי, שרה ובריידן מ-SPA אוסטרליה וצוות הפיתוח של מקסופט. ג'ודי, שרה ובריידן מ-SPA אוסטרליה וצוות הפיתוח של מקסופט. צילום: ענבל קרני

הפיתוח הישראלי של מקסופט מקבוצת צמח מפעלים מאפשר שינוע ואריזה בצורה יעילה, כמעט ללא מגע יד אדם ומשכללת את עבודת בית האריזה לרמה המתקדמת ביותר.

הפיתוח הוטמע בשנה שעברה בבית האריזה צמח אבוקדו וכעת יוטמע בבתי אריזה לבטטות באוסטרליה, ומאפשר טיפול בכל מחזור החיים של המוצר מרגע הגעתו מהשדה או המטע דרך השטיפה והמיון עד לאחסון, משלוח וההתחשבנות עם המגדלים.

בשבוע שעבר הגיעה משלחת מנהלי בית אריזה לבטטות מאוסטרליה למקסופט בעמק הירדן והוצג בפניהם הפיתוח שנעשה סביב המערכת.  הפרויקט מלווה את כל הטיפול בבטטות מרגע ההגעה ועד למשלוח דרך המיון והאריזה באמצעות אפליקציות פשוטות ונוחות לשימוש, אשר מפעילות תהליכים מורכבים ב-ERP.בפיתוח לקחו חלק הצוותים של מקסופט וחברת פרודוור.

שלום ברויאר מנכ"ל מקסופט: "הפיתוח שלנו משכלל ומייעל את עבודת בית האריזה בכמה היבטים שונים. הוא עוזר לבית האריזה לחסוך בכוח אדם ומאפשר מעקב צמוד אחר העבודה בצורה מאורגנת. הפיתוח הוכיח את עצמו בבית האריזה צמח אבוקדו והיה ברור כי מדובר בעניין של זמן עד שיוטמע במקומות בארץ ובעולם . אנו שמחים לארח ולשתף פעולה עם מתעניינים מהארץ ומהעולם בהטמעת המערכת."

מנשה שלום מנכ"ל צמח מפעלים: "זהו צעד נוסף שלנו כקבוצה בתחום החדשנות בחקלאות עליו אנו שוקדים בכל הכוח בשנים האחרונות, ישר כוח לחברי צוות הפרויקט במקסופט ולמוביליו.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.