ועידה מיוחדת בירושלים תדון בסוגיית 'התחממות כדור הארץ ומשבר האקלים'

21 יול 2022 המחברת/ת:
שדות החיטה של היישוב טירת יהודה שדות החיטה של היישוב טירת יהודה אופיר וייס

משבר האקלים, זה לא סוד, עלה השבוע (שוב) לראש הכותרות בעולם. גלי החום הקיצוניים פקדו חלקים נרחבים מיבשת אירופה וטמפרטורות גבוהות שכמותן לא נרשמו - שברו שיאים. סוגיית התחממות כדור הארץ ושינוי האקלים תיבחן כעת גם בישראל, כשתגיע לסדר היום של ועידת ותערוכת קלינטק 2022 שיתקיימו ב-5-6.9 בבנייני האומה בירושלים.

בזמן שכל המומחים מסכימים שמדינת ישראל חייבת להאיץ את המאמצים להפחתת הפליטות כדי להתמודד עם משבר האקלים ולאחר אישור הממשלה תוכנית עדכנית למלחמה במשבר האקלים עם תקציב של 15 מיליארד שקל, תתקיים ועידת ותערוכת קלינטק כשהסוגייה המרכזית כאמור תהיה ההתמודדות עם משבר האקלים.

"על מנת לנצח במלחמה במשבר האקלים לא מספיקה רק החלטת ממשלה, נדרשת התגייסות של כל  המגזר הפרטי, ראשי הרשויות, הצבא  האקדמיה וכמובן גם את הציבור, את כל אלו תפעל ועידת ותערוכת קלינטק לגייס" אמר חיים אלוש יוזם הוועידה.

באירוע, יופעל מתחם  בו יוצגו חידושים ופיתוחים של יזמים, סטארטאפיסטים וחברות בתחום איכות הסביבה, כלכלה ואנרגיה ירוקה. כמו כן יתקיימו מפגשים ממוקדים, עדכונים, הרצאות, סדנאות, דיונים, פאנלים מונחים ושיח חופשי לפי תחומים פרטניים בכל ענפי הקלינטק ואיכות הסביבה ולפי לו"ז מתוכנן ומדויק. בנוסף, יתקיים טקס מיוחד להענקת אותות לצעירים המבטיחים בתחום הקלינטק ולאחר מכן טקס בחירת הערים, מועצות, מושבים וקיבוצים הירוקים בישראל.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.