עלייה של 50% במחירי האנרגיה, "הדרך היחידה- הגברה משמעותית של אנרגיה מתחדשת"

05 פבר 2023 המחברת/ת:
‎⁨קלינטק⁩ ‎⁨קלינטק⁩ ‎⁨קלינטק⁩

תעריפי האנרגיה זינקו בלמעלה מ 50% נוכח המלחמה ברוסיה-אוקראינה, משבר האקלים מעסיק כל הגלובוס, כעת גם בישראל הסוגייה מגיעה לסדר היום של ועידת קלינטק ותערוכת קלינטק 2023 שיתקיימו בבנייני האומה בירושלים.

בזמן שכל המומחים מסכימים שמדינת ישראל חייבת להאיץ את המאמצים  להפחתת הפליטות  כדי להתמודד עם משבר האקלים , תתקיים ועידת ותערוכת קלינטק כשהסוגייה המרכזית כאמור תהיה ההתמודדות עם משבר האקלים ויצירת אנרגיה מתחדשת. כיום בכל רחבי העולם מחפשים אנרגיה חלופית, האנרגיה המתחדשת הפכה קריטית הרבה יותר כאשר גם בישראל קיים שינוי משמעותי לרבות תחרות בשוק החשמל.

גם לא די בכך גם המחסור החמור במים באירופה מעסיק את העולם, מדינת ישראל נחשבת לאחת המובילות בתחום ומייצאת לעולם טכנולוגיות בתחומים אלו לרבות מים מושבים.

פרופסור אבנר עדין מהנדס, מדען, יזם ואיש חזון, מהפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה הבהיר: "אנרגיה ומים הם דברים שונים אך גם כלים שלובים, יותר אנרגיה בכלי אחד מגדילה מים בכלי השני. צריך להביט על הכל במבט הוליסטי, האחד משפיע על השני וכל שינוי משפיע על האחר".

על פי הנתונים עולה כי בעולם כולו מתבצעים שינויים גדולים בתחום, והצפי הוא להכפלת מספר הפרויקטים באנרגיה מתחדשת בשנתיים הקרובות תוך כדי שיפור ביעילותם וכניסה של טכנולוגיות חדשניות, "אנחנו רואים חברות לאנרגיה מתחדשת מתחברות לרשת החשמל, עשרות  גיגה-ואט של פרויקטים בעשרות אתרים שונים. אל תחמיצו את ההזדמנות העסקיות הגדולות באמת הבטיחו את מקומכם בתערוכה הגדולה בישראל בתחום האנרגיה המתחדשת" הוסיף מנכ"ל קלינטק חיים אלוש

"בתערוכה יוצגו פרויקטים ופיתוחים שונים המביאים בשורה ועלינו להביט מה יש לפני, תוך כדי ואחרי התהליך במטרה לשמור על האיזון של המערכת כולה וכן על השפעות המערך הכלכלי כולו. משבר האקלים הינו עובדה מוגמרת, לצידו אוכלוסיית העולם גדלה וזה הדבר המשפיע ביותר, כמו המלחמה באוקראינה שהפכה להשפעה גלובלית כך שחשוב להביט על המפה כולה, ביחד. השילוב מוביל ליתרונות כלכליים משמעותיים, תערוכת קלינטק היא זו שמאפשרת מבט הוליסטי על הדברים והגישה לעולם" הביר אמריטוס עדין העוסק במחקר וביישום פתרונות לסביבה בכלל ולמים בפרט.

תערוכת קלינטק  2023 שתתקיים ב 26-27.6 תהיה בסימן כאן הכל מתחבר לרווח שלך: התערוכה שהינה המרכזית בעולם הקלינטק תתמקד בחיבורים בין האנשים והתחומים שיפתרו את משבר האקלים ויקדמו את תחומי: המיחזור, האנרגיה המתחדשת, טכנולוגיות המים , התחבורה הירוקה והבניה הירוקה במטרה לייצר התייעלות  וכדאיות באמצעות חדשנות טכנולוגית וסטרטאפים. לפרטים והרשמה: https://clean-tech.world/

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.