תערוכת אגרומשוב 2023 בסימן חדשנות טכנולוגית וסטרטאפים בחקלאות!

25 ינו 2023 המחברת/ת:
אגרומשוב אגרומשוב צילום: אגרומשוב

אגרומשוב 2023 שתתקיים ב 5-6 לספטמבר תהיה בסימן כאן הכל מתחבר לרווח שלך: התערוכה המרכזית בעולם החקלאות השנה תתמקד  בחיבורים בין האנשים והתחומים שיקדום החקלאות במטרה להגדיל רווחיות וכדאיות באמצעות חדשנות טכנולוגית וסטרטאפים חקלאיים.

עולם החקלאות נמצא בהתחדשות ומהפכה. כבר לא רק עיסוק בקרקע ובגידול, החקלאות הפכה להייטק של ממש, סטרטאפים וחקלאות חדשנית מתקדמת, את ערכים אלו תייצג תערוכת החקלאות המובילה בישראל- אגרומשוב המזמינה לחוויה יוצאת דופן של חקלאות ישראלית במיטבה ורשימה ארוכה של חידושים כאשר התערוכה צפויה להתקיים גם השנה בבירת ישראל- ירושלים. במסגרת התערוכה שתימשך יומיים יתקיימו מושבים מקצועיים על הנושאים החקלאיים הנמצאים על סדר בדגש על חדשנות והייטק בחקלאות מה שיכול ייצר ייתרון לחקלאי ורווח.

בלב התערוכה תתקיים תחרות TOP 10 לבחירת עשרת החידושים והפיתוחים פורצי הדרך של השנה האחרונה. עשרת החידושים והפיתוחים פורצי הדרך שיבחרו בתערוכה ב-Top 10  יזכו לחשיפה גדול והערכה גדולה  בשל העובדה שהתערוכה וותיקה מוערכת , אמינה ומקצועית. עשרת החידושים שזכו ב 2022 ועשו פריצה משמעותית השנה נוכח הבחירה בהם:  גדר סולארית לשמירה על יישובים של חברת האנרגיה המתחדשת "טראלייט", תפוח מזן "גאלה סטרר" שהגיעה מחוות מתתיהו, מהפכת הטרקטורים של חברת "בובקט", עם כלים שמותאמים לעבודה חקלאית, הרחפנים האוטומטים של חברת "ביפי אגרו", עגבניית  "קורדיאל" של חברת "זרעים גדרה-סינג'נטה, רימון מזן "עכו", המיני-מעמיס של בוקמן, אבטיח "פאסיניישן" של חברת "זרעים גדרה-סינג'נטה", צמחי וניל לגידול ביתי של משתלת "שתילי נטו" ומערכת אוטונומית להשקיה ודישון של חברת "אגרינוז".

כמו כן, בתערוכה יוקם מתחם סטרטאפים מיוחד בו יוצגו חידושים ופיתוחים בתחומי הסטארטאפים לחקלאות ואיכות הסביבה כחלק מההבנה כי חקלאות העתיד מבוססת הייטק, סטרטאפים, פיתוחים וחדשנות. בנוסף, יוצגו פיתוחים וגידולים חדשים, טכנולוגיות פורצות דרך המציבות את ישראל בפסגת החדשנות העולמית בתחום החקלאות, במסגרת אגרומשוב תתקיים פעילות 'שולחנות עגולים' בתחומי החקלאות השונים, כהמשך לדיונים המקצועיים בשולחנות בתחומים שונים מוועידת ישראל לחקלאות. כמו כן האירוע יתקיים במעמד שרים, חברי כנסת, ראשי ארגונים חקלאיים, בעלי רשתות השיווק וחקלאים רבים.

חיים אלוש מנכ"ל אגרומשוב ציין: "הפלישה הרוסית לאוקראינה ועוד קודם משבר האקלים ומגפת  הקורונה הסבו את תשומת הלב של הפוליטקאים וראשי המדינות בכל העולם  לחשיבותה של  העצמאות  בתחומים קריטיים  כמו אנרגיה , מזון , משאבי טבע  ועוד . החקלאות הישראלית תמיד הייתה בחוד החנית וכעת היא עוברת תהליך של התחדשות וריענון על מנת להמשיך להצעיד את  מדינת ישראל לעצמאות בתחום המזון יתרה מכך אנו מאמינים כי לחקלאות הישראלית תרומה קרדינלית לעולם כולו. זו השנה ה 32 שהתערוכה המובילה והמקצועית בישראל תאפשר חשיפת חדשנות, חיבורים בין אנשים ועסקים וקידום החקלאות הישראלית והעולמית"

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.