⁨במטרה לקדם את תעשיית האגריטק המקומית, משרד החקלאות יסייע ליזמים לגייס משקיעים פוטנציאליים ⁩

במטרה לקדם את תעשיית האגריטק כחלק ממערך החדשנות הישראלי, משרד החקלאות יסייע לחברות סטארט-אפ מקומיות מול משקיעים פוטנציאליים. קידום חברות אגריטק מצטיינות וחשיפה נוספת שלהן תעשה בערוץ חדש שלא היה קיים בעבר, התוכנית תאפשר למשרד ליצור מאגר של חברות סטארט-אפ מומלצות, אותן יציע למשקיעים פוטנציאליים בינלאומיים ובכך יסייע לחברות ביצירת חיבורים נוספים. בנוסף, מאגר זה ישמש לקידום החברות גם בהזדמנויות נוספות, כגון: ביקורי משלחות מחו"ל, תחרויות ארציות וכדו'.

בתוך כך, ובמטרה למנף את פעילות החברות, המשרד יתמוך בחברות סטארט-אפ אשר תצגנה את ההצעות הטובות ביותר, ויסייע להן ליצור כלים שיווקיים שימשכו משקיעים ולקוחות. המענק יעמוד על סך כולל של 1,500,000 ₪ שיחולק בין החברות הזוכות לטובת פיתוח חומרי שיווק בינלאומיים.

תנאי הסף העיקריים מדגישים את החשיבות לקידום חברות מקומיות וקידומו של תחום הטכנולוגיה בחקלאות. בתוך כך, על החברה הנבחנת להיות חברה רשומה בישראל. כמו כן, על הרעיון להיות קיים או בשלבי פיתוח, והוא צפוי לתרום לתחום החקלאות (פיתוח מוצרים חקלאיים, תהליכי גידול חקלאיים, חקלאות מדייקת).

אופן הקבלה של החברות ייעשה באמצעות הליך שיפוט תחרותי הכולל ניקוד שייקבע על פי סעיפים מסוימים כגון ההיבט החדשני, ההיבט הכלכלי-עסקי, יכולת החברה והצוות, איכות הבקשה ועוד. בהתאם לתוצאות השיפוט, החברות שתקבלנה את הניקוד הגבוה ביותר, תקבלנה את המענקים.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.