לביא ביו מודיעה על חתימה על הסכם רישיון לקוטלי פטריות ביולוגיים עם Corteva Agriscience

17 יול 2023 המחברת/ת:
לביא ביו לביא ביו

לביא ביו בע"מ, חברה בת של אבוג'ן בע"מ (נאסד"ק: EVGN, תל אביב: EVGN) וחברה מובילה המתמקדת בשיפור איכות המזון, קיימות ושיפור תפוקה חקלאית באמצעות מוצרים ביולוגיים מבוססי חיידקים טבעיים, מודיעה על חתימה על הסכם רישיון עם Corteva (NYSE: CTVA), חברה מובילה עולמית בתעשיית החקלאות. על פי ההסכם, תקבל Corteva זכויות בלעדיות להמשך פיתוח ומסחור של קוטלי פטריות ביולוגיים שפותחו על-ידי לביא ביו ומיועדים להגנה מפני ריקבון פרי וקימחון. הסכם זה נחתם לאחר שנתיים של תיקוף יכולות המוצר בניסויי שדה שבוצעו על ידי כל אחת מהחברות באופן עצמאי.

ריקבון פרי וקימחון הן שתי מחלות הרסניות המשפיעות על כרמים, גידולי פירות וירקות, הגורמות להפסדים שנתיים משמעותיים המוערכים במיליארדי דולרים ברחבי העולם. פתוגנים של ריקבון פרי, כגון בוטריטיס, יכולים לגרום לנזק במגע עם גידולים חקלאיים, וקימחון מתפשט במהירות בין צמחים באמצעות נבגים המפוזרים באויר.

על פי ההסכם, לביא ביו תקבל תשלום ראשוני בסך של כ-5 מיליון דולר, תהיה זכאית לתשלומים בגין השלמת אבני דרך עתידיות (על בסיס קבלת זכויות פטנט ואישורים רגולטוריים מסויימים), וכן תהיה זכאית לתמלוגים ממכירות עתידיות של המוצר על ידי Corteva, בכפוף לתנאים המופיעים בהסכם. 

הסכם זה הוא חלק מהאסטרטגיה של לביא ביו לשיתוף פעולה עם החברות המובילות בעולם בתחום החקלאות, בכדי לאפשר למוצרים שהיא מפתחת להגיע לחקלאים ברחבי העולם. שיתוף פעולה זה מדגים את המחויבות של שתי החברות לספק לחקלאים פתרונות ידידותיים לסביבה וברי קיימא עם יעילות מוכחת להגנה על גידולים חקלאיים.

עמית נעם, מנכ"ל לביא ביו: "הסכם הרישיון מחזק את שיתוף הפעולה בין שתי החברות, מדגיש את היכולות של Corteva בשוק וממנף את יכולות פיתוח המוצרים המקיפות והייחודיות של לביא ביו באמצעות המנוע הטכנולוגי של אבוג'ן MicroBoost AI. הסכם זה לא רק מדגיש את היכולות הטכנולוגיות של לביא ביו אלא גם מאפשר לנו להציג במהירות פתרונות ביולוגיים פורצי דרך המועילים לחקלאים, לצרכנים ולסביבה".

סם אית'ינגטון, סמנכ"ל בכיר לטכנולוגיה ודיגיטל ב-Corteva: "בתוכניות מו"פ ברמה עולמית, כמו אלו ב-Corteva , קיימת יכולת לפעול במהירות ולהביא הזדמנויות חדשות שיעזרו לחקלאים לעמוד בדרישות של תעשיית המזון המשתנה ללא הרף. הסכם זה מאפשר לנו לספק פתרונות טובים יותר לחקלאים כעת ובעתיד".

למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של החברה בכתובת: www.lavie-bio.com

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.