הדפס עמוד זה

הפתרון המושלם: המותג שלכם באירוע הגדול של השנה בחקלאות הישראלית

20 יול 2022 המחברת/ת:
שף אייל שני מתרשם מהזנים המיוחדים בתערוכה שף אייל שני מתרשם מהזנים המיוחדים בתערוכה אגרומשוב

מי לא רוצה לחזק את התדמית? לשפר את פעילויות השיווק של המועצה והארגון. תערוכת אגרומשוב 2022, שתיערך בין ה-5-6.9 בבנייני האומה בירושלים, מציעה לכם - מועצות אזוריות, מועצות חקלאיות ומועצות מקומיות  - את הפלטפורמה המתאימה לכך באירוע הגדול של השנה בחקלאות הישראלית.

התערוכה מובילה בשנים האחרונות את פעילויות השיווק והמיתוג כדרך לשיפור והעצמת החקלאים והחקלאות. מתוך כך רואים חשיבות רבה בהשתתפות המועצות האזוריות בתערוכה כדבר שעשוי לתרום לחיזוק הדימוי והתדמית של המרחב הכפרי והכרה בייחודיותו, תפקידו ותרומתו למדינת ישראל.

כבר כעת נסגרו עשרות שיתופי פעולה עם מועצות אזוריות, מועצות חקלאיות וארגונים חקלאים לרבות מועצת הצמחים, מועצת החלב והיקבים השונים מה שיעזור לתת דגש ליתרונות ולחוזקות של כל גוף וכמובן קידום המותג. "המותג הישראלי החזק הוא החקלאות, כעת זה הזמן לתת לכל חבל ארץ את המיתוג החקלאי שלו, לכל תחום חקלאי את המיתוג שלו ולבנות מותג חזק שייצר גם הכנסות וגם פעילות של תיירות חקלאית. טוסקנה זה כאן" הבהיר חיים אלוש מנכ"ל אגרומשוב.

תערוכת אגרומשוב מזמינה לחוויה יוצאת דופן של חקלאות ישראלית במיטבה ורשימה ארוכה של חידושים כאשר התערוכה תתקיים השנה בפעם ה-31. במסגרת בתערוכה שתימשך יומיים יתקיימו מושבים מקצועיים על הנושאים החקלאיים הנמצאים על סדר היום כאשר הנושא שיוביל את האירוע הינו חדשנות בחקלאות הישראלית והפיכת הרפורמה מאיום על החקלאות והחקלאי, להזדמנות והתחדשות.

בתערוכה יוצגו לציבור הרחב פיתוחים וגידולים חדשים, טכנולוגיות פורצות דרך המציבות את ישראל בפסגת החדשנות העולמית בתחום החקלאות, אמצעי הגנה ושמירה על השטחים החקלאיים, שיטות השקיה חדשניות וכו'. במסגרת אגרומשוב 2022 תתקיים פעילות 'שולחנות עגולים' בתחומי החקלאות השונים, פעילות שהחלה בוועידת ישראל לחקלאות וזכתה להצלחה כבירה וכעת תמשך גם באגרומשוב 2022. כמו כן האירוע יתקיים במעמד שרים, חברי כנסת, ראשי ארגונים חקלאיים, בעלי רשתות השיווק וחקלאים רבים.

פריטים קשורים