הדפס עמוד זה

Agthia משיקה את eZad - פלטפורמה מקוונת ראשונה מסוגה למכירות פומביות של תמרים

29 אוג 2021 המחברת/ת:

Agthia Group PJSC, מובילה אזורית בשוק המזון והמשקאות, השיקה את eZad, פלטפורמת מכירות פומביות מקוונת (eAuction) מעסק לעסק חדשנית, נוחה לשימוש ויעילה, באמצעותה יכולים סוחרים מכל רחבי העולם לרכוש תמרים בתפזורת ממוכרים באיחוד האמירויות הערביות.

eZad מזרזת את המכירה והרכישה של התמרים, וכן משפרת את השקיפות ואת הרווחיות עבור כל בעלי העניין. הפלטפורמה מחויבת לעזור לחקלאים לגדל תמרים טובים יותר, ובאותו זמן היא מאפשרת לקונים סיטונאיים של תמרים להצמיח את עסקיהם.

בשלב הראשון eZad תאפשר רכישה מחקלאים באיחוד האמירויות עם תחילת רישום החל בתחילת עונת הקטיף באוגוסט. לאחר מכן היקף הפעילות של eZad יורחב למדינות נוספות.

החקלאים יציגו את התמרים שלהם למכירה פומבית ב-eZad באמצעות מערכת רישום אמינה המדרגת את התמרים לפי תקני שוק מהימנים, עם תמיכה של אחריות לאיכות שנבנתה על הניסיון הרחב והמוניטין ירושת Al Foah.

רשימות התמרים המוצעות במכירה פומבית ב-eZad יהיו זמינות לסוחרים מכל רחבי העולם למשך 48 שעות. הם יוכלו לחפש ברשימות ולמיין אותן בהתאם להעדפות כמו מחיר, סוג התמר, כמות ואיכות.

הרוכשים יוכלו לאסוף את התמרים שרכשו מאחד המחסנים של eZad או לבחור כל אחד מהשירותים מוסיפי הערך שמוצעים, כולל אחסון, אריזה, העמסה, חיטוי, שטיפה ואספקת התמרים למקומות שונים בכל רחבי העולם.

"פלטפורמת eZad נוצרה בכדי להביא שקיפות, נוחות ותקינה לתעשיית התמרים, באמצעות הטכנולוגיה והשירותים שאנו מספקים. המטרה שלנו היא לקשר בין חקלאים קטנים וגדולים ישירות לרוכשי תמרים בתפזורת באמצעות פלטפורמה אחת, פשוטה וחדשנית. על ידי יצירת קישור ישיר זה, הוצאות שוליות שהוסתרו בעבר כמו גם הוצאות נסיעה ייעלמו, וכך יוצע פתרון חסכוני יותר לקונים", אמר אלן סמית', מנכ"ל Agthia Group.

"הפלטפורמה המותאמת באופן אישי מתייחסת לנקודות הכואבות של כל בעלי העניין המעורבים בשרשרת הערך. תמיד שמנו את החקלאים והלקוחות שלנו במרכז כל מה שאנחנו עושים, ונמשיך לעשות זאת כדי להבטיח תשואה כלכלית הוגנת והטבות לכולם", הוא הוסיף.

eZad מתכוונת להפוך למובילת ערוצי המכירות עבור החקלאים ובאותו הזמן להציע חוויה שלמה ללא מטרד עבור הרוכשים. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.ezad.ae

פריטים קשורים