הדפס עמוד זה

'צמח מ. טכנולוגיות חקלאיות בע"מ' היא צמח ניסיונות החדשה

11 ינו 2021 המחברת/ת:
‎⁨רון יצחקי ואלון קולט באירוע ההשקה. ‎⁨רון יצחקי ואלון קולט באירוע ההשקה. צילום סימה מרקו⁩

חברת צמח ניסיונות נמצאת בעיצומו של תהליך הרחבת תחומי פעילותה והשבוע הושקה החברה החדשה: 'צמח מ. טכנולוגיות חקלאיות בע"מ'

פעילות צמח ניסיונות הכוללת הובלת תחום המחקר החקלאי האזורי, מעבדת שירות השדה והתארגנויות המגדלים, הועברו לחברה חדשה שתקרא 'צמח מ. טכנולוגיות חקלאיות בע"מ'. השנה האזרחית החדשה הייתה הזדמנות מצוינת עבור החברה להתחדש בשם ומודל עסקי חדשים, אשר יקנו לה אפשרויות פיתוח מקצועי נוספות.

מטרת המהלך הינה יצירת הרחבה של סל השירותים ושיתופי הפעולה בעולמות המחקר והפיתוח, והקניית כלים לצורך כניסה לתחומים חדשים בתחום החקלאות המתקדמת. כפועל יוצא מכך, בארגון 'צמח' כולו צופים התייעלות וגדילה משמעותית בפעילויות שתוכל החברה, שנשארת בבעלותה המלאה של 'צמח מפעלים', לספק למגדלים. השקתה של 'צמח מ. טכנולוגיות חקלאיות בע"מ' התקיימה בשבוע שעבר בטקס חגיגי באוויר הפתוח ובנוכחות מצומצמת, בעקבות מגבלות הקורונה.

רון יצחקי, מנכ"ל 'צמח מ. טכנולוגיות חקלאיות בע"מ': "החברה החדשה היא חותמת נוספת למטרת העל בארגון כולו: ביסוס עמק הירדן ורמת הגולן כבית לקדמה וחדשנות טכנולוגית בצפון. עולם המחקר והפיתוח בענף החקלאות נמצא בתנופה זה זמן רב, והמטרה של צמח טכנולוגיות חקלאיות היא להתוות את הדרך לחקלאות האזורית ומחוצה לה. נעשה פה צעד משמעותי, וכבר בעתיד הקרוב אני מאמין שנוכל לראות את האפקט שנוצר בזכותו".

אלון קולט, סמנכ"ל תפעול ופיתוח בארגון צמח מפעלים אזוריים: "את השנה הנוכחית אנו פותחים עם הקמתה של החברה החדשה ובכך מחדדים את האמירה שהארגון ממשיך לצעוד קדימה על אף קשיי משבר הקורונה. החברה החדשה היא הביטוי לכך שבצמח מפעלים ומשקי עמק הירדן מקדמים את רוח החדשנות בכל תחומי העשייה ובחקלאות בפרט, מתוך ההבנה שללא חדשנות בתעשייה, התקדמות טכנולוגית ופיתוח נשארים במקום".