הדפס עמוד זה

כולנו חזאים - מדי גשם מקצועיים למדידה ביתית המשדר ישירות לאתר האינטרנט

25 דצמ 2018 המחברת/ת:
מד גשם  מקצועי למדידה ביתית מד גשם מקצועי למדידה ביתית

חברת 'אגרולן' המתמחה בייבוא ציוד משוכלל שמסייע לשמור על הסביבה ולחסוך במים ואנרגיה, תציג בתערוכה החקלאית הגדולה בישראל במו"פ ערבה תיכונה וצפונית ב- 30-31 בינואר, בערבה התיכונה, את מד הגשם המקצועי.

כבר חמש שנים שחונות בישראל, מזג האוויר משתנה ומתחמם, בכל העולם וכל גשם שיורד הוא ברכה. תחזית מזג האוויר משודרת כמעט כל שעה במהדורות החדשות המרכזיות. כל אחד יכול למדוד בביתו את כמות המשקעים בעזרת מדי גשם מקצועיים, מכשירי מדידה מדויקים האוספים את כמות מי הגשם בחורף.

מכשיר "מד הגשם" הבסיסי מורכב ממיכל, שצורתו גליל, בעל קוטר מסוים, הפתוח בחלקו העליון. במיכל ניצבת מבחנה, עליה מסומנים קווים המציינים את הגובה במילימטרים. בפתח המיכל מונח משפך המוצמד אל פתח המבחנה, לקליטת טיפות הגשם היורדות. כאשר יורד גשם, הוא זולג על דפנות המשפך, יורד אל המבחנה וממלא אותה. הגובה שאליו הגיעו המים מציין את כמות הגשם. כמות זו מציינת את גובה המים המכסים את פני הקרקע באזור בו יורד גשם, מדמה פני שטח ישרים ללא כמות מים שמתאדה או מחלחלת לקרקע.

בנוסף, מציעה חברת אגרולן את מד הגשם האוטומטי המשדר ישירות מהשטח לאתר אינטרנט חדש www.rain.org.il, את כמויות הגשם בפריסה ארצית על מפה. האתר מתעדכן מהחיישנים פעם בשעה וכך כל עם ישראל יכול לצפות במדידות הגשם הישר מבעל מד הגשם.
המחירים נעים בין מד גשם ידני ב-57 שקלים לחיישן גשם במחיר- 299 שקלים וכד'. מתאים לחובבי מזג אויר, חקלאים ולמתנה נהדרת.

מגוון מדי הגשם יוצגו על ידי חברת 'אגרולן'-ידע ותשומות, בתערוכה החקלאית הגדולה בישראל, במו"פ ערבה תיכונה וצפונית, בתחנת 'יאיר' בחצבה, בה תצגנה מעל 200 חברות, חידושים ופיתוחים בתחומים שונים כגון: חקלאות, גינון ביתי, שינוע, איכות הסביבה, חשמל סולארי ועוד. התערוכה משתרעת על פני 15 דונם. כחלק מהתערוכה החקלאית יתקיים כנס מקצועי מדעי. הכניסה לתערוכה ולכנס ללא תשלום.


לפרטים- מו"פ ערבה תיכונה וצפונית - 077-5681603, http://www.aravaopenday.co.il

פריטים קשורים