הדפס עמוד זה

כ- 40,000 מבקרים הגיעו לפארק החקלאות הישראלית

יום פתוח יום פתוח צילום: שחר ששון ורונן חורש

שר החקלאות, אורי אריאל: "נהניתי לראות את עם ישראל במיטבו נהנה בימים הפתוחים. אלפים נהנו מפעילויות לכל המשפחה שכולן סביב חקלאות ישראלית כחול-לבן! זו הפעם השלישית שנערכים במשרד החקלאות ימים פתוחים לציבור ולהם משמעות רבה בהבנת העשייה החקלאית הישראלית המשגשגת. במסורת ישראל, חג סוכות מסמל יותר מכל את סוף עונת הגשמים והחקלאים אוספים מן השדה את כל התוצרת החקלאית. לכן, זוהי שמחה גדולה. זכינו במשרד החקלאות לארח אתכם ושהנכם האושפיזין במשרד שלנו. כמו כן, חג הסוכות, הינו העת להודות לה' על הטוב ועל השפע שיש לנו בארץ הזו – כפי שנאמר – "טוֹבָה הָאָרֶץ מְאֹד מְאֹד. חג שמח".

ביומיים האחרונים פקדו כ- 40,000 מבקרים את "פארק חקלאות ישראלית" שבמשרד החקלאות. השנה, הפסטיבל היה בדגש על "אחריות" – אחריות לאימוץ אחראי של בעלי החיים, אשר ביומיום הם מעניקים לנו אהבה, ועכשיו תורנו להעניק להם בחזרה, וכן אחריות כלפי המזון שאנו אוכלים.

במהלך היום, נחשפו המבקרים לדרך בה דבורים מייצרות דבש, התרשמו מתועלת מוצרי החלב לבריאותנו, התחברו לצמחים ולעולם החי באמצעות חוויה ומשחק, למדו על הדברה ביולוגית, צפו בתצוגה מרהיבה של פירות טרופיים ובתערוכה ענקית של פירות, ירקות ופרחים ססגוניים וכדומה.

עוד במהלך היום, השתתפו המבקרים בתהלוכה של בובות ענק של בעלי חיים בסגנון תהלוכות עדלאידע, במטרה להכניסם לאווירת החג, צפו בהצגות של תאטרון אורנה פורת, נהנו מסדנאות יצירה, לקחו חלק במבוך "חי צומח", חידון חמיצר, משחק אינטראקטיבי עם משקפי "מציאות מדומה" ומתחם מאהל בדואי.

יום פתוח שחר ששון ורונן חורש1

יום פתוח שחר ששון ורונן חורש

פריטים קשורים