הדפס עמוד זה

במכוורות ישראל ישנו מספיק דבש לחגי תשרי וגם לאחריהם ! ייצור הדבש עומד על כ- 4,400 טון (!) ואין צורך בייבוא !

13 ספט 2022 המחברת/ת:
רדיית דבש רדיית דבש

שרי ישראל ביתנו פורר וליברמן- מייבאים בטירוף, ללא אבחנה מכל הבא ליד- פירות, ירקות, בשר, שמן זית- ועכשיו ברצונם לייבא גם דבש- למרות שאין צורך בכך.

'סיפור הכיסוי' של פורר וליברמן מול הצרכנים- הוא כביכול הורדת יוקר המחייה- אבל בפועל- מחירי המזון לא רק שלא ירדו, אלא עלו ב- 18% בחודשים האחרונים! כולל המזון המיובא!

האם הצרכן שילם פחות השנה על ייבוא תפוחים, ייבוא אגסים, ייבוא עגבניות, ייבוא מלפפונים, ייבוא שמן זית, או ייבוא בשר מארגנטינה?! התשובה היא לא!! המחירים לא ירדו עקב הייבוא!

אבל התוצאה החמורה למעשים חסרי אחריות אלו של שרי ישראל ביתנו- הינה חיסול המשקים החקלאיים המייצרים מזון בריא, טרי, ואיכותי.

לא בכדי סירבה שרת הכלכלה אורנה ברביבאי לבקשת שר החקלאות פורר, שתחתום היא על ייבוא הדבש במקומו- כי כנראה לא רצה הוא להיות חתום על מסמך שירשיע אותו בעתיד, בעוולת הרס ענף החקלאות (כמו שרים אחרים מישראל ביתנו המשלמים על עוולות כאלו או אחרות ונמצאים בכלא), והבינה כי ייבוא של דבש יגרום לחיסול המשקים החקלאיים וכי המחיר לצרכן לא ירד- וכאמור סירבה לחתום על ייבוא דבש!

הצעדים הפופוליסטים של שרי האוצר והחקלאות לפני הבחירות- שקופים.

הצרכנים אינם טיפשים הם יודעים כי מחירי המזון עלו ולא ירדו עקב הייבוא.

אנו קוראים לממשלת ישראל- לא לשתוק על העוולות המתרחשות במשכנם- ולצאת בקול גדול נגד מחריבי החקלאות וההתיישבות העובדת ולבטל את צווי ייבוא הדבש לאלתר!

פריטים קשורים