הדפס עמוד זה

משרד החקלאות ופיתוח הכפר תומך בהשתתפותן של חברות ישראליות בתערוכת Fruit Logistica 2022

10 אפר 2022 המחברת/ת:

זוהי תערוכת החקלאות הגדולה בעולם, אשר מתקיימת מידי שנה בברלין, בדגש על התוצרת החקלאית הטרייה. במסגרת התערוכה, שהחלה היום, מציגות בביתן הישראלי שבע חברות ישראליות את שלל החידושים מהשנה האחרונה

משרד החקלאות ופיתוח הכפר תומך בהשתתפותן של שבע חברות ישראליות בתערוכת Fruit Logistica 2022 בביתן הישראלי בתערוכה הבינלאומית, שהוקם על ידי מכון היצוא הישראלי ומשרד החקלאות. התערוכה  אשר החלה היום (5.4.22) ונמשכת שלושה ימים, בברלין שבגרמניה, מארחת כ-2,000 חברות מ-86 מדינות שונות, ומציגה שבע חברות ישראליות בשלל חידושים מהשנה האחרונה. השתתפות משרד החקלאות בביתן הישראלי מהווה חלק ממאמצי המשרד לקידום היצוא החקלאי הישראלי.                                   

המשרד שואף בתמיכתו להגדיל את הנראות של חברות ישראליות צעירות, ולספק להם מקפצה לשותפויות ברמה הבינלאומית. הביתן הישראלי כולל את החברות הישראליות הבאות: 2BFresh\TAPKIT hydroponic systems, BEN-DOR FRUITS, Bless S.R, CLARIFRUIT, Mor International, Negev Produce, SaveFoods. את משרד החקלאות ופיתוח הכפר מייצג בכנס דוד אופטובסקי, הנספח החקלאי לאיחוד האירופי.

Fruit Logistica היא תערוכה בינלאומית שנתית העוסקת בתוצרת החקלאית הטרייה ומספקת תמונה מלאה לגבי החידושים העדכניים, המוצרים והשירותים המוצעים בתחום. זוהי תערוכת הפירות והירקות הגדולה ביותר בעולם, עם 3,300 ביתנים ו-72,000 מבקרים נכון לשנת 2020. לאור זאת, תערוכה זו פותחת אפשרויות מסחר ונטוורקינג בין חברות וגופים שונים ברמה הגלובאלית.  התערוכה מתקיימת השנה במתכונת פיזית, לאחר ששנה שעברה בוטלה עקב מגפת הקורונה העולמית.

 

שר החקלאות ופיתוח הכפר, עודד פורר: "אירועים בינלאומיים כמו Fruit Logistica הם פלטפורמה נהדרת להצגת החדשנות הישראלית במלוא הדרה וקידום המסחר החקלאי הבינלאומי. החברות אשר מייצגות את ישראל בתערוכה, ובכלל כל העוסקים בחקלאות הם אלו שהופכים את ישראל למוקד ידע חקלאי בסדר גודל בינלאומי, ולמעצמה חקלאית ייחודית בעולם. נמשיך לתמוך בקידומה של החקלאות הישראליות, גם מקרוב וגם מרחוק".