הדפס עמוד זה

חדשני: חווית קטיף עצמי של תות אורגני הגדל בקומות ונגיש בגובה לכולם!

27 מרס 2018 המחברת/ת:
קטיף תותים בגידול חדשני ופורץ דרך- בקומות! קטיף תותים בגידול חדשני ופורץ דרך- בקומות!

אטרקציה חווייתית לכל המשפחה ובקונספט חדשני- לראשונה בישראל במושב חרות מזמינים את הציבור הרחב גם בימי הפסח לקטיף עצמי של תותים איכותיים ללא ריסוס הגדלים בקומות!.

מדובר בפיתוח חדשני של חברת אגרי זום יחד עם הצוותים המקצועיים של חברת טוף מרום גולן, שפיקחו וייעצו בתהליך יצירת השיטה החדשנית המתבססת על גידול מנותק מהקרקע המנצל באופן מקסימאלי את השטח באמצעות גידול בקומות ונחשב לפורץ דרך מבחינת קטיף עצמי, בשל נגישותו מבחינת הגובה לכלל האוכלוסייה ללא צורך להתכופף או לתפס גבוה מידי.

בחברת טוף מרום גולן מציינים, כי שיטת גידול זו הינה יעילה מאוד לגידול באזורים בהם הקרקע אינה מתאימה לגידול, שכן התותים גדלים במצע מנותק מהקרקע המותאם לצרכי התות. בנוסף מציינים, כי באמצעות שיטה זו ניתן לגדל תות אורגני איכותי ללא מזיקים המגיעים מהקרקע, שכן המצע עובר סניטציה ונקי לחלוטין ממזיקים.

שיטת הגידול 'בקומות' נועדה לתת מענה מהיר ומידי למדינות מוכות אסון ברחבי העולם וכן לסייע בפתרון למדינות בהם קיימת מצוקת רעב בשל קרקע פגומה שאינה מתאימה לגידול חקלאים, על מנת לאפשר פיתוח של חקלאות משגשגת שתצמצם את מצוקת הרעב באזורים אלו. על פי הניסויים שהתבצעו בשיטה זו, היא מאפשרת להשיג תוצרת חקלאית הגדולה עד פי 9.5 מהגידול המסורתי- כמעט 1000% יותר.

חממת הקטיף העצמי היחידה והראשונה בישראל שהינה בקומות, ממוקמת במושב חרות שבגוש תל מונד ופעילה לאורך כל ימי השבוע בין השעות 9:00 ועד 16:00.
מחיר הכניסה כולל אכילה חופשית של תותים ומנת תותים עם קצפת. מחיר: 20 ₪ למבוגר, 10 ₪ לילד עד גיל 10. כמו כן, ניתן לרכוש במקום סלסילות תותים איכותיים במחיר מוזל.

פריטים קשורים