הדפס עמוד זה

חברת הענק הפולנית מגיעה לראשונה לישראל!

24 יול 2022 המחברת/ת:
חברת הענק הפולנית מגיעה לראשונה לישראל! צילום: PRONAR

עולם החקלאות כבר נערך לאירוע השיא של השנה - תערוכת אגרומשוב 2022, שתיערך ב-5-6.9 בבנייני האומה בירושלים ובה יוצגו, בין השאר, רשימה ארוכה של חידושים.

אחד מהם לא מגיע מישראל, אלא עושה עלייה מפולין, כשחברת הענק PRONAR, הידועה בייצור של מיכון חקלאי כבד, תציג לראשונה את הטרקטורים החדשים שלה והציוד הנלווה, הכולל טריילרים, מעמיסי חבילות, שילובי מספוא ואביזרים נלווים.

החברה תציג בתערוכה מגוון רחב של מוצרים הנותנים פתרונות מגוונים לחקלאים בעבודה היומיומית וכן עבור פרויקטים מיוחדים. בנוסף, יציגו גם אביזרים שונים, שניתנים לייצור לפי דרישת הלקוח, כדי להטיב ולדייק את הצרכים.

חברת PRONAR נוסדה לפני 30 שנה בפולין והפכה לאחת המוכרות בעולם. היא מעסיקה 2,000 עובדים ב-7 מפעלים מודרנים, הממוקמים על שטח בגודל של 80 מגרשי כדורגל. במפעליה משתמשים מדי יום ב-600 טון פלדה לייצור 4,000 חלקים שונים.

כיום PRONAR היא החברה המובילה הבלתי מעורערת בייצור ומכירה של מכונות וציוד לתעשיית החקלאות והשחקן הגדול בעולם בין יצרני הצמיגים למכונות חקלאיות ועירוניות.

חיים אלוש, מנכ"ל אגרומשוב, ציין: "כבוד גדול שחברת הטרקטורים והציוד המלווה האיכותית, PRONAR, תציג לראשונה בישראל ובתערוכת אגרומשוב. זה מוכיח פעם נוספת כי התערוכה מזמינה לחוויה יוצאת דופן של חקלאות ישראלית במיטבה ולרשימה ארוכה של חידושים בתחום".

תערוכת החקלאות אגרומשוב 2022 תתקיים בבנייני האומה בירושלים ב-5-6.9.2022. במסגרת התערוכה, יוצגו מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות לעולם החקלאות ולחקלאי, יתקיימו כנסים מקצועיים ועוד. תערוכת אגרומשוב תתקיים זו השנה ה-31, מדובר בתערוכה המובילה והגדולה בישראל לחקלאות, עם מאות מציגים ואלפי חקלאים ויזמים בתחום החקלאות. התערוכה שמתקיימת בחללים ממוזגים כאשר מציגים ויזמים גם מעבר לים ישתתפו באירוע.

פריטים קשורים