עפים על זה, לראשונה בישראל: תחרות 'הרחפן החדשני בחקלאות' תתקיים בתערוכת אגרומשוב!

06 יונ 2021 המחברת/ת:
עפים על זה, לראשונה בישראל: תחרות 'הרחפן החדשני בחקלאות' תתקיים בתערוכת אגרומשוב! צילום: אבי אריש- רחף פתרונות אווירים

14-15.6.2021, בנייני האומה, ירושלים

הרחפנים נכנסים לחיינו יותר ויותר, אם בעבר הייעוד של הרחפן היה לצילום או משחק, כיום הטכנולוגיות המולבשות על הרחפנים הופכות את המעופפים לאמצעי טכנולוגי מתקדם בעולם הניווט, שליחויות, איתור וחקלאות.

בימנו, ימי 'חקלאות מדויקת' המבוססת על טכנולוגיות, חיישנים, לוויינים ומערכות בינה מלאכותית המספקות נתונים און ליין, בדיוק רב ובהיקף עצום על הגידולים, נכנסים גם הרחפנים לעולם החקלאות עם השפעות מרקיעות שחקים במטרה להגדיל את היבולים, לצמצם עלויות, לכסות שטחים חקלאיים גדולים בזמן קצר והכול ללא מגע יד אדם.

במסגרת התערוכה החקלאית המובילה בישראל- אגרומשוב שתתקיים ב 14-15.6.2021 יוצגו מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות של רחפנים המסייעים לעולם החקלאות ולחקלאי בבקרה, תיעוד, פיקוח, השקיה וטיפול מבוקר, יעיל ומהיר יותר בגידולים החקלאיים.

לצד הצגת הטכנולוגיה לחקלאים, תתקיים לראשונה בישראל תחרות 'הרחפן החדשני והיעיל לחקלאי' בו ייבחנו הרחפנים על ידי  צוות מקצועי בראשות פרופסור דן לבנון- המנהל המדעי של מכון המחקר מיגל, של החברה לפתוח הגליל, ומי ששימש כמדען הראשי של משרד החקלאות, כחוקר במנהל המחקר החקלאי, ופרופ' לביוטכנולוגיה במכללה האקדמית תל חי. פרופסור לבנון מוביל במיגל תהליך חשוב ופורץ דרך של הטמעת טכנולוגיות ושילוב של כלים חישוביים בעולם החקלאות, להעלת פריון והגדלת הרווחיות יחד עם החוקרים השונים במיגל.

תערוכת אגרומשוב הינה התערוכה המובילה והגדולה בישראל לחקלאות, התערוכה תתקיים זו השנה ה 30 ולראשונה בבנייני האומה בירושלים עם מאות מציגים ואלפי חקלאים ויזמים בתחום החקלאות. התערוכה שמתקיימת בחללים ממוזגים הינה האירוע החקלאי הראשון לאחר עידן הקורונה ובקרב החקלאים נרשמת התרגשות רבה לקראת האירוע החגיגי כאשר מציגים גם מעבר לים צפויים להגיע ולקחת חלק כאורחים וכמציגים.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.