מרכז הייטק חדש יחנך מחר על גבול רצועת עזה

15 מאי 2018 המחברת/ת:

מרכז הייטק חדש יחנך מחר בקיבוץ ניר עם שבשער הנגב על גבול רצועת עזה.

במסגרת אירוע הפתיחה תתקיים חשיפה של סטרטאפיסטים צעירים, רובם תושבי האזור, שפיתחו מיזמים המתאימים להשקעה בתחומי התוכנה, אלקטרוניקה, תעשייה, רובוטיקה, חקלאות וביוטכנולוגיה. בארוע ישתתפו נציגי קיבוצים ומפעלים מכל הארץ, מנהלי חברות בתחום ההייטק, ראשי קרנות הון ובכירים ברשות החדשנות שמעודדת את פיתוח המו"פ באזור.

אופיר ליבשטיין, יו"ר איגוד התעשייה הקיבוצית, השותף בקידום המיזם, אמר שדוקא על רקע האירועים הקשים אנו גאים לחנוך את מרכז ההייטק שיהיה תשתית להקמת חברות חדשות ופיתוח מקומות תעסוקה איכותיים לתושבי הנגב המערבי. אנו מאמינים שיבוא יום, גם אם הוא נראה כרגע מאוד רחוק, ששכנינו הפלשתינאים יבוא ויעבדו איתנו על מיזמי הייטק חדשים.

המרכז הוקם וינוהל על ידי החממה הטכנולוגית SouthUp שבתום תהליך האכלוס תכלול 28 חברות סטרטאפ חדשניות בעלות טכנולוגיות יחודיות. החברות נהנות ממענקים מוגדלים של רשות החדשנות הניתנים לסטרטאפים בפריפריה וסיוע ממשלתי בהעסקת עובדים. החממה היא מיזם משותף לאיגוד התעשייה הקיבוצית, קרן יק"א, מכללת ספיר, קיבוצי הנגב המערבי, משקי הנגב, הפדרציה היהודית, מועצה אזורית שער הנגב, קרן המשתלה של התנועה הקיבוצית וקמ"ע, תורמים פרטיים מסאן דיאגו ועוד.

אירוע הפתיחה ותחרות הסטרטאפים יערכו מחר, יום רביעי 16 במאי, החל מהשעה 16:00 בקיבוץ ניר עם ופתוחים לסיקור עיתונאי.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.